امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

2BrightSparks%20SyncBackPro تهیه پشتیبان از سیستم با 2BrightSparks SyncBackPro v5.11.3.0

۲BrightSparks SyncBackPro نرم افزار قدرتمندی است که جهت تهیه پشتیبان از سیستم استفاده می شود. توسط این نرم افزار می توانید با قدرت و سرعت بسیار بالا و کاربرد بسیار آسان از تمامی اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک خود پشتیبان تهیه کنید و با پشتیبانهای قبلی که از سیستم خود گرفته اید آنها را همسان کنید.

۲BrightSparks SyncBackPro در ادارات، سازمانها، شرکتهای بزرگ و کوچک و منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که دانلود بیش از ۲۰۰۰۰۰۰ نسخه از این نرم افزار نشان کیفیت و محبوبیت نرم افزار است.

 

قابلیت های نرم افزار ۲BrightSparks SyncBackPro:

- قابلیت تهیه پشتیبان از تعداد نامحدودی فایل

- قابلیت تهیه بسیار سریع پشتیبان و همسان سازی هوشمند برنامه

- قابلیت کپی کردن فایلهای باز و قفل شده در ویندوزهای مختلف

- قابلیت زمان بندی خودکار برای انجام عمل پشتیبان گیری

- قابلیت کار بر روی FTP

- سیستم راهنمای بسیار قدرتمند

- و…

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

SlimDrivers%202.0.4117.533 بروز رسانی درایورها با SlimDrivers 2.0.4117.533 + Portable

 

SlimDrivers یکی از بهترین نرم افزارها برای آپدیت، گرفتن پشتیبان و بازگردانی درایور سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم است. توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید بدون نیاز به منابع دیگر به راحتی از طریق اینترنت درایورهای خود را به روز کنید.

SlimDrivers قادر است براساس نیاز کاربر زمانبندی شود تا در زمانی مشخص درایور مورد نظر را آپدیت کند.

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است به طوری که پس از اجرای برنامه در ابتدا به شما اطلاعات سخت افزارهای موجود بر روی سیستم را می دهد و به راحتی می توانید به جستجوی آپدیت درایورهای بپردازید و پس از اتمام جستجو بر اساس نیاز خود از صف دانلود درایور مورد نظر را برای بروز رسانی انتخاب کنید.

از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان گرفتن پشتیبان از درایورهای نصب شده بر روی سیستم و بازگردانی آنها در مواقع مورد نیاز.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

farstone totalrecovery ریستور و حفاظت از سیستم با FarStone RestoreIT v7.1.1

RestoreIT نرم افزاری عالی و کاربردی که به وسیله آن فایلهایی که بر اساس از کار افتادن سیستم و یا ویروس ها آسیب میبینند را دوباره بازسازی و ریستور میکند که شامل فایلها و فولدر های سیستمی هم میشود.

این برنامه وضعیت کنونی سیستم شما را ذخیره میکند که در صورت بروز مشکل شما را به حالت قبلی و بدون مشکل بر میگرداند. این برنامه بروی سکتور بوت سیستم شما خودش را ضافه میکند و یک درایو منطقی و Logical برای خود ساخته و فایل ها و فولدر های بک آپ و سیستمی را در آن قرار داده و با ساخت نقطه ای به اسم Point Of Return در صورت بروز مشکل سیستم شما را به حالت قبل بر میگرداند و به صورت نا محسوس بروی دیسک شما و سلامت آن نظارت میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

fraston recovery restore tools1 محافظت و ریکاوری فایل ها با Farstone TotalRecovery Pro 7.1.1TotalRecovery نرم افزاری با الگوریتم های پیچیده که شامل تمام امکانات برای ریکاوری سیستم بعد از از کار افتادن آن میباشد. این نرم افزار میتواند شما را مطمئن کند که تمام عکس ها ، موزیک ها و پرونده های مهم و فایل های مختلف در سیستم شما محافظت شده و در صورت بروز مشکل به راحتی قابل ریکاور شدن میباشد.

این نرم افزار با متد های پیشرفته خود این امکان را میدهد که بتوانید از فایل ها و فولدر های خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید و هارد شما را در مقابل آسیب هایی که باعث از بین رفتن اطلاعات شما میشود محافظت مینماید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

cyberx دیسک نجات برای مواقع اضطراری CyberX Rescue System CD 2011

CyberX System Rescue CD پکیجی است که به صورت یک سی دی عرضه میشود که در  مواقع اورژانسی و فوری برای سیستم استفاده میشود. این دیسک نجات شامل نرم افزارهای ریکاوری ، بک آپ گیری ، پارتیشن بندی و تعمیر درایو و ویندوز میباشد که به صورت Bootable بالا آمده و با محیط گرافیکی و راحت خود این امکان را به کاربران و استفاده کنندگان میدهد که به راحتی با آن کار کرده و از اتفاقات نا خوشایند مانند از دست رفتن اطلاعات و غیره جلوگیری نمایند.

 

ابزاری که این دسک نجات را شامل میشود : 
Live System WinPE run from CD directly (Bootable)
Remove Viruses, malware, Hack tools, and Worms .
Files and Folders management
Recover System Boot
Recover lost and corrupted files
Remote assistants tools
Make reports for system and programs errors
Manage system updates
Recover Windows Password
Detailed analysis of the causes of death screen (Blue Screen)
Edit system registry
Recover boot sector for hard disk
Fix Bad Sectors
Restore system
Restore System from Backup Images
Full hard disk management
Restore hard disk to factory settings
Seven Recovery Environment
MSDaRT Tools



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

ShadowProtect%20Desktop%20Edition پشتیبان گیری از سیستم با ShadowProtect Desktop Edition 4.1.0.8605

 

ShadowProtect یکی از برترین نرم افزارهای پشتیبان گیری از کل سیستم عامل است. به کمک این نرم افزار میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک پشتیبان از سیستم خود گرفته و یا بازیابی کنید. یکی دیگر از قابلیت های بارز این نرم افزار خطایابی هارد دیسک سیستم است. شما به کمک این نرم افزار می توانید سیستم خود ار در برابر از بین رفتن اطلاعات ایمن سازید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

backup 4 all پشتیبان گیری آسان با Backup4all Lite 4.5 Build 241 Multilingual

 

Backup4all Lite 4.5 Build 241 Multilingual یک نرم افزار پشتیبان گیری برای ویندوز است که از اطلاعات شما محافظت می کند و از از دست رفتن اطلاعات شما جلو گیری می کند .این برنامه به شما اجازه می دهد تا بتوانید به طور خودکار از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید که باعث صرفه جویی در وقت می شود ، همچنین فشرده سازی اطلاعات (با استفاده از فرمت استاندارد ZIP) در این برنامه باعث صرفه جویی در فضا ذخیره سازی شما می شود و در آخر کدگذاری آن را برای حفاظت در برابر استفاده غیر مجاز در این بر نامه باعث امنیت بیشتر فایل Backup (نسخه پشتیبان اطلاعات شما) شما می شود .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

netgate بکاب گیری آسان با NETGATE Data Backup v1.0.405 Multilingual

NETGATE Data Backup یک نرم افزار موثر برای تهیه بکاب از فایل ها ، عکس ها ، موزیک ها و هر چیز مهمی که در کامپیوتر شما وجود دارد می باشد . این برنامه حتی می تواند از دیتابیس های MySQL/PHP وبلاگ یا سایت شما بکاب تهیه کند . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با یک کلیک ساده هم از رجیستری خود بکاب تهیه کنید هم آن را برای کارایی بهتر کامپیوتر خود بهینه کنید . برنامه ریزی برای تهیه بکاب خودکار در زمان مشخص شده توسط شما از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد . نرم افزار NETGATE Data Backup برای امنیت بیشتر کاربران یک قسمت برای گذاشتن پسورد یا فشرده سازی بکاب در نرم افزار قرار داده است .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Second%20Copy تهیه بک آپ از اطلاعات با Second Copy 8.0.2.0

 

Second Copy 8.0.2.0 یک نرم افزار عالی برای تهیه بک آپ از فایل ها و اطلاعات ذخیره شده در هارد دیسک می باشد که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ورژن های ویندوز های مختلف را داراست. این نرم افزار می تواند بک آپ های تهیه شده از اطلاعات شما را در سایر دایرکتوری ها ، دیسک یا کامپیوترهای دیگر موجود در شبکه کپی نماید تا در امنیت بیشتری قرار داشته باشند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد Second Copy مونیتور کردن منابع فایلها می باشد. بدین ترتیب اگر کوچک ترین تغییری در فایلها انجام پذیرد و یا اینکه فایل جدیدی ساخته یا کپی شود ، به سرعت در نسخه ی پشتیبان نیز قرار خواهد گرفت. با اجرا شدن این برنامه در بک گراند ویندوز ، به هیچ وجه سرعت کارهایتان مختل نمی شود و می توانید به سادگی فعالیت های مختلف روزانه تان را انجام دهید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Second Copy 8.0.2.0:

 

– استفاده از سیستم رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES
– پشتیبانی از FTP
– استفاده از سیستم فشرده سازی
– اطلاع رسانی به ادمین از طریق ایمیل
– امکان گذاشتن پسورد بر روی بک آپ های تهیه شده
– رمزگذاری کردن فایلها در طول زمان کپی
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Terabyte%20Image%20for%20Windows پشتیبان گیری از اطلاعات با Terabyte Image for Windows 2.60

 

Terabyte Image for Windows 2.60 نرم افزاری کاربردی برای پشتیبان گیری از اطلاعات موجود در هارد دیسک و سیستم عامل ویندوز می باشد که در هر زمان در هنگام بروز نقص در ویندوز و یا از بین رفتن اطلاعات می توانید اقدام به بازگرداندن اطلاعات پشتیبان گیری شده کنید. این نرم افزار سازگار با نسخه های مختلف ویندوز نیز می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات